FASE 4: INTERVENCIÓ DATA: 8/11 - 11/12 HORES: 25
|
Objectius: Valorar possibles intervencions
i descriure les tipologies i característiques de l’alumnat amb altes
capacitats.
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1.
Elaborar materials, adaptacions, ampliacions que
garanteixin estimular la capacitat de reflexió i anàlisi.
2.
Recull d’estratègies adreçades al professorat.
3.
Elaborar la guia de material a emprar.
4.
Recull d’experiències d’atenció educativa a nivell de
centre i d’aula.
5.
Entrevistes amb les famílies, l’equip directiu i els
tutors.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1.
Instruments de treball per a una bona gestió d'aula,
orientada a millorar la capacitat dels alumnes per aprendre a aprendre.
2.
Plans individuals (PI)
3.
Suport Escolar Personalitzat (SEP)
4.
Mesures curriculars i organitzatives.
5.
Materials de treball: tallers d’ampliació, ampliació de
currículum, recursos...
6.
Treball cooperatiu.
7.
Dos mestres a l’aula.
8.
Tutoria entre iguals.
9.
Multinivells.
10.
Projectes.
11.
Tallers.
12.
Portafolis.
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1.
Valoració permanent de la creació del bloc d’activitats
per als alumnes.
2.
Grau de satisfacció (enquesta professors) en l’aplicació
d’enriquiment de continguts per a enfortir la motivació, creativitat,
iniciativa, raonament i comprensió dels alumnes
|
Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.
domingo, 15 de diciembre de 2013
FASE 4: INTERVENCIÓ
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario