Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

domingo, 15 de diciembre de 2013

FASE 5 i 6: IMPLICACIÓ I VALORACIÓ


FASE 5 i 6 : IMPLICACIÓ EQUIP DOCENT  I VALORACIÓ ASSOLIMENT D’OBJECTIUS.                                                  DATA:  13/12 – 20/12   HORES: 9h
Objectius: Els professors del claustre assumeixen les pautes i directrius d’avaluació i intervenció i concreten la seva intervenció amb la utilització dels recursos educatius del bloc. Presentar i entregar al claustre i equip directiu la guia creada. Recollir la valoració de les actuacions fetes.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1.            Reunió de treball amb l’equip docent per a posar en comú pautes i directrius.
2.            Cercar canals per a poder dur a terme aportacions permanents.
3.            Elaborar una guia per al professorat
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1.            Enquesta de satisfacció de la tutora i equip directiu.
2.            Recursos i materials per fer una bona intervenció davant d’un alumne amb altes capacitats
INDICADORS D’AVALUACIÓ
1.            Recollida de valoracions i propostes de millora de l’equip docent.
2.            Analitzar l’evolutiu en l’avaluació global dels alumnes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario