Durant aquests dies, l’alumne ha
estat assistint a les classes de matemàtiques del curs superior al seu. El
tutor i el docent que imparteixen la classe, juntament amb mi em observat la
seva adaptació. Aquesta, ha estat bona. L’alumne, segueix la classe, participa
activament, fa totes les tasques i es veu més motivat.
Amb aquests resultats, em acordat
juntament amb l’equip directiu portar a terme l’acceleració de l’alumne a un
curs superior en l’àrea de matemàtiques. Aquesta mesura es formalitzarà durant
el segon trimestre.
A més, s’ha explicat al tutor que
de qualsevol cas de suport, adaptació o intervenció que rebi un alumne, n’ha de
quedar constància en un PI. Així que el tutora haurà d’elaborar un PI per a l’alumne
amb la col·laboració de l’equip de mestres i la psicopedagoga i haurà de ser
aprovat pel director amb l’acceptació dels pares o tutors legals. Al PI haurà
de constar la programació i el currículum en àrea de matemàtiques del curs
següent
Per aquest motiu tornem a citar als pares per fer una reunió
conjunta amb el tutor i l’equip directiu. Se’ls explica que l’adaptació del seu
fill en principi, ha estat bona i que a l’inici del segon trimestre en farem la
formalització i cursarà un curs més en l’àrea de matemàtiques. També se’ls
explica què és un PI per a que siguin coneixedors de que l’hauran d’acceptar.
Finalment, és parla amb tots els
docents de l’escola i se’ls informa del cas. Ja n’eren coneixedors ja que la
directora ja els ho havia comentat.
La psicopedagoga de l’EAP
afegeix, que es seguirà fent una observació de l’alumne al llarg d’aquest curs.
No hay comentarios:
Publicar un comentario