Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

domingo, 15 de diciembre de 2013

ALUMNE B - INTERVENCIÓ, IMPLICACIÓ DELS DOCENTS I VALORACIÓ



Durant aquests dies, l’alumne ha estat assistint a les classes de matemàtiques del curs superior al seu. El tutor i el docent que imparteixen la classe, juntament amb mi em observat la seva adaptació. Aquesta, ha estat bona. L’alumne, segueix la classe, participa activament, fa totes les tasques i es veu més motivat.
Amb aquests resultats, em acordat juntament amb l’equip directiu portar a terme l’acceleració de l’alumne a un curs superior en l’àrea de matemàtiques. Aquesta mesura es formalitzarà durant el segon trimestre.
A més, s’ha explicat al tutor que de qualsevol cas de suport, adaptació o intervenció que rebi un alumne, n’ha de quedar constància en un PI. Així que el tutora haurà d’elaborar un PI per a l’alumne amb la col·laboració de l’equip de mestres i la psicopedagoga i haurà de ser aprovat pel director amb l’acceptació dels pares o tutors legals. Al PI haurà de constar la programació i el currículum en àrea de matemàtiques del curs següent
Per aquest motiu  tornem a citar als pares per fer una reunió conjunta amb el tutor i l’equip directiu. Se’ls explica que l’adaptació del seu fill en principi, ha estat bona i que a l’inici del segon trimestre en farem la formalització i cursarà un curs més en l’àrea de matemàtiques. També se’ls explica què és un PI per a que siguin coneixedors de que l’hauran d’acceptar.
Finalment, és parla amb tots els docents de l’escola i se’ls informa del cas. Ja n’eren coneixedors ja que la directora ja els ho havia comentat.
La psicopedagoga de l’EAP afegeix, que es seguirà fent una observació de l’alumne al llarg d’aquest curs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario