Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

jueves, 14 de noviembre de 2013

ALUMNE B - DETECCIÓ


Rebo un full de demanda per part del tutor de primer de primària. El tutor expressa que es un alumne que es motiva molt intrínsecament, que és molt curiós, mostra gran nivell d’aprenentatge i intel·ligència. I entén i executa perfectament continguts i objectius.  

Procedeixo a fer una observació a l’aula i als seus treballs.
L’aula és poc nombrosa, probablement, per aquest motiu destaca més. Sembla que tingui molta facilitat en l’àrea de matemàtiques. Fa unes execucions molt ràpides i resol els problemes molt ràpidament.

Ni jo ni la tutora, creiem que s’avorreixi a la classe ja que ell mateix ha pres la iniciativa d’ajudar als seus companys quan ell ja ha acabat la feina. Tot i amb això té un caràcter molt competitiu i egoista. I té alguns comportaments poc adients i que demostren una falta de respecte als seus companys. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario