Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

sábado, 30 de noviembre de 2013

NORMATIVA 2013



RESOLUCIÓ ENS/1543/2013, de 10 de juliol, de l’atenció educativa a l’alumnat amb altes capacitats.

Com a resultat de l’avaluació psicopedagògica, la psicopedagoga de l’EAP ha de signar un informe d’avaluació psicopedagògica que haurà de contenir:
- Dades de l’alumne
- Competència Cognitiva
- Altres dades d’interès
- Conclusions a partir de les dades de què es disposen
- Orientacions, estratègies i proposes de treball per al professorat i les famílies
- Proposta de data de nova avaluació psicopedagògica, si escau.


En tots els casos, dels suports que rebi l’alumne, n’ha de quedar constància al (PI) elaborat perl tutor amb col·laboració de l’equip de mestres i el psicopedagog. Es aprovat pel director amb l’acceptació dels pares o tutors legals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario