L’alumna va molt bé amb
matemàtiques i a les altres àrees és bo, però sense destacar.
A més, creiem que despunta tant a
la classe, perquè el nivell general del grup es bastant baix.
El nostre objectiu és que l’alumne
pugui potenciar al màxim el raonament, la lògica.... la competència matemàtica.
Tot i que l’alumne ja és un bon
estudiant estant a la classe que li pertoca per edat, té alguns comportaments
inadequats. “Es porta malament”. Així
que, cal considerar si el fet de passar-lo de curs pot ser una motivació i el
seu comportament canviarà.
Finalment es determina l’acceleració
de l’alumne, sobretot pel baix nivell del grup classe. El grau d’adaptació a l’aula
es el que ens ha marcat la decisió.
No es pot fer una acceleració
global ja que no te un CI molt alt i no destaca en les altres àrees. Però si
que el farem en l’àrea de matemàtiques.
Decidim que primer passarem a l’alumne
a l’altra classe sol unes hores. Així en farem una observació de la seva
adaptació i comportament.
Reunió amb els pares:
Es convoca als pares per informa’ls
de la situació.
Ha estat una reunió molt
correcta, on gairebé els pares no han participat però si que han mostrat el seu
entusiasme.
Han estat d’acord amb la nostra
proposta tot i que els ha costat entendre una mica per què sol ens plantejàvem fer
una acceleració en l’àrea de matemàtiques.
Anirem endavant amb la nostra
proposta i continuarem fent un seguiment i una observació a l’alumne.
No hay comentarios:
Publicar un comentario