Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

sábado, 30 de noviembre de 2013

PLA INDIVIDUALITZAT








Pla Individualitzat. Educació Primària.


Curs acadèmic 2013 /2014

1.    Dades personals i escolars

Alumne/a:


Data naixement:


Nivell:


Coordinador del Pla:


Membres de l’Equip PI:


Observacions:


¨  Dictamen d’escolarització
¨  Informe necessitats educatives específiques derivades de situacions socials desfavorides (nee SSD)
¨  Certificat del Centre d’Atenció al Disminuït del Departament de Benestar Social i Família
¨  Decisió del centre (director/ Comissió d’Atenció a la diversitat)

Discapacitat

Trastorn aprenentatge
Alteracions greus conducta
Altes capacitats
malaltia
altres
Especificar

Especificar

Especificar

Especificar

Especificar

Especificar

Data:










2.    Justificació

Breu descripció argumentada de la necessitat que l’alumne/a cursi amb PI. Anotar en quin document administratiu de centre es recull la presa de decisió  (acta de la CAD, acta d’avaluació , reunió d’equip docent ...)


3.    Interessos i potencialitats

Interessos de l’alumne per determinats temes. Aficions. Tipus d’activitats en què li agrada participar. Competències en què l’alumne mostra més desenvolupament en comparació amb aquelles prioritzades.
Aquestes competències segurament es fan visibles també en àrees en què l’alumne no necessita adaptacions.

4.    Proposta educativa
4.1.  Competències i/o habilitats adaptatives prioritzades
Prioritzar si s’escau, aquelles  competències o habilitats adaptatives que estan frenant l’aprenentatge i el desenvolupament de l’alumne, concretar i compartir els objectius amb tot l’equip docent i planificar si s’escau activitats específiques [1]

Competències i habilitats adaptatives


Objectius proposats
Metodologia i/o mitjans

Autonomia i iniciativa personal



Comunicació



Cura, higiene, mobilitat i seguretat



Aprendre a aprendre
(atenció, concentració, perseverança, curiositat, autoavaluació, memòria, hàbits de treball...)



Viure en comunitat







4.2.  Àrees i  adaptacions que es proposen  (objectius, continguts, activitats, avaluació..)
Concretar el tipus d’adaptació que es fa a les àrees susceptibles de PI 
Àrees  i  adaptacions que es proposen


PI
Objectius
Criteris d’avaluació
Adaptació proves i avaluacions





SI
NO

Llengua catalana i literatura






Llengua castellana i literatura






Llengua estrangera






Coneixement del medi






Educació artística






Educació física






Matemàtiques






Educació per la ciutadania






Projecte interdisciplinari






5.    Horari de l’alumne/a
(Àrea/Matèria/activitat; emplaçament/dins/fora aula/agrupament; docent/especialista)


Horari
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

ESBARJO
Suports
ESBARJO
Suports
ESBARJO
Suports
ESBARJO
Suports
ESBARJO
Suports

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

MENJADOR
Suports
MENJADOR
Suports
MENJADOR
Suports
MENJADOR
Suports
MENJADOR
Suports

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Àrea / Activitat
Docent/s i altres suports
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament
Emplaçament

6.    Participació de la família


El pare, la mare o els tutors/es legals són informats d’aquest pla individualitzat i acorden amb el tutor/a el seguiment del mateix.

Signatures del pare/mare:                             Tutor/a:                                Vist-i-plau del director/a:                                

Segell i data:


7.    Reunions de coordinació i seguiment del pla

Data de la primera reunió d’Avaluació inicial de l’equip PI:
Participants:
Temes tractats:
Acords:

Data reunió i participants:
Temes tractats:
Acords:

Data reunió i participants:
Temes tractats:
Acords:

Data reunió i participants:
Temes tractats:
Acords:


8.    Valoració final del Pla

Progrés en l’assoliment de les capacitats i objectius prioritzats. Valoració de les metodologies, suports, recursos, organització..





Propostes per a la continuació/revisió/finalització  del pla de cara al següent curs










No hay comentarios:

Publicar un comentario