Rebo una demanada per part de la tutora de 2 curs del primer
cicle de primària. La tutora ha observat a la classe, un alumnes amb possibles
altes capacitats. Segons explica, és un alumnes que treballa molt, està molt
interessat per tot el que s’explica, raona amb facilitat i comprèn les
explicacions amb rapidesa.
Després de parlar amb la tutora, vaig fer una observació
externa de l’alumne, vaig poder veure com treballava, amb rapidesa i sense dubtar;
vaig poder preguntar-li que estava fent i en vaig rebre una explicació molt
detallada i vaig poder veure els seus treballs i fitxes.
No tenia cap dubte que era un nen amb facilitat però podia
ser que hagués rebut una estimulació primerenca per part dels pares i/o
família.
Vaig demanar a la tutora (com que era inici de curs) que s’entrevistés
amb els pares per parlar del nen i per demanar-los l’autorització per dur a
terme una avaluació psicopedagògica. També, que omplís, ella mateixa, una
graella de valoració per detectar alumnes amb altes capacitats.
Vam quedar que en parlaríem la setmana següent.
No hay comentarios:
Publicar un comentario