El resultat del WISC IV que se li aplica a l’alumne és d’un
CI de 125, nivell superior.
La psicopedagoga de l’EAP i jo ens reunim amb la tutora per
parlar de l’alumne. Aconsellem a la tutora què:
- L’alumne participi en activitats grupals.
- Encarregar a l’alumne tasques a realitzar a l’aula.
Tasques que el motivin i el facin sentir important.
- Fer que l’alumne ajudi a un company amb més dificultats d’aprenentatge.
Que tutoritzi.
- Aplicar activitats complementaries. NO incrementar en
quantitat, no donar “más de lo mismo” sinó profunditzar, connectar, enriquir...
- Plantejar a l’alumne activitats més complexes ja sigui
perquè impliquen major activitat cognitiva o per la seva aplicabilitat. També
activitats motivadores i atraients.
- Potenciar el pensament creatiu i,
- Donar a l’alumne temps lliures per a que pugui realitzar
activitats de lliure elecció.
Les activitats d’ampliació suposen un enriquiment de les
programacions de l’aula amb el que s’obtenen caries avantatges: tota la classe
pot beneficiar-se de les adaptacions, els alumnes d’altes capacitats són atesos
en el seu grup-classe, s’atenen les necessitats individuals dintre de la dinàmica
general de l’aula, i a més, s’augmenta la motivació cap al treball escolar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario