FASE 2: IDENTIFICACIÓ I DETECCIÓ DATA:
25/09 – 11/10 HORES: 15
|
Objectius: Identificació i detecció per cursos
Destinataris/àries:
INFANTIL / PRIMÀRIA
|
ACTIVITATS
I CONTINGUTS
|
1.
Donar resposta a les demandes dels tutors.
2.
Aplicar les taules orientatives per a identificar el
desenvolupament avançat en l’alumnat de diverses edats.
3.
Determinar els aspectes rellevants a tenir en compte en
aquests alumnes.
|
INSTRUMENTS
I/O TÈCNIQUES
|
1.
Qüestionaris, observació, entrevistes, proves
col·lectives i individuals
2.
Cribatge, Screening o Detecció
|
INDICADORS
D’AVALUACIÓ
|
1. Qüestionaris, proves realitzades i graelles
omplertes.
2. Alumnes’han identificat amb una possible
evolució normal o avançada.
3. Enquestes de satisfacció de l’aplicadora, tutora,
direcció i EAP.
|
Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.
lunes, 11 de noviembre de 2013
FASE 2
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario