Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

lunes, 11 de noviembre de 2013

FASE 2



FASE 2: IDENTIFICACIÓ I DETECCIÓ  DATA:  25/09 – 11/10  HORES: 15
Objectius: Identificació i detecció per cursos
Destinataris/àries: INFANTIL / PRIMÀRIA
ACTIVITATS I CONTINGUTS
1.            Donar resposta a les demandes dels tutors.
2.            Aplicar les taules orientatives per a identificar el desenvolupament avançat en l’alumnat de diverses edats.
3.            Determinar els aspectes rellevants a tenir en compte en aquests alumnes.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
1.            Qüestionaris, observació, entrevistes, proves col·lectives i individuals
2.            Cribatge, Screening o Detecció

INDICADORS D’AVALUACIÓ
1.          Qüestionaris, proves realitzades i graelles omplertes.
2.        Alumnes’han identificat amb una possible evolució  normal o avançada.
3.         Enquestes de satisfacció de l’aplicadora, tutora, direcció i EAP.

No hay comentarios:

Publicar un comentario