Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

miércoles, 13 de noviembre de 2013

GRAELLA DE VALORACIÓ


Si la puntuació obtinguda és superior a 60 punts és convenient que un especialista confirmi les altes capacitats. 

L'alumne té un total de 82 en la puntuació total. I un màxima valoració en els indicadors següents: 

- Mostra curiositat per saber de tot
- Sobressurt en el grup perquè comprèn les explicacions amb rapidesa. 
- Té un vocabulari ric i fluid per a la seva edat.
- És un dels primers en acabar la feina a la seva classe. 
- La seva motriitat és excel·lent.
- Es relacióna bé amb els adults. 
- Explica molt bé historietes i contes. 
- Mostra una actitud activa davant l'aprenentatge. 
- Té estones llargues de concentració en allò que el motiva. 
- Té gran informació de temes complexos per a la seva edat. 

Després d'aquest resultats, la meva tutora i jo, decidim aplicar a l'alumne un test estandaritzat per a que ens proporcioni una puntuació típica i un percentil. L'escala d'intel·ligència de Wechsler per a nens IV (WISC-IV) que avalua la capacitat intel·lectual de nens d'entre 6 i 16 anys d'edat en els següents camps específics: Comprensió verbal, Raonament perceptiu, Memòria de treball i Velocitat de processament. També proporciona una puntuació global sobre el quocient intel·lectual general del subjecte avaluat. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario