Els alumnes amb altes capacitats formen un grup heterogeni que comparteix trets comuns, de manera semblant al col·lectiu d'alumnes amb dificultats per aprendre. Cal detectar-los, tenir-los molt en compte, saber que existeixen i, sobretot, atendre les seves necessitats educatives especials.

sábado, 30 de noviembre de 2013

ALUMNE C- REUNIÓ



ALUMNE C- REUNIÓ CAD  i  REUNIÓ AMB LA MARE

Ens reunim la comissió d’atenció a la diversitat. Equip directiu, tutor i psicopedagoga. L’objectiu és explicar el cas de l’alumne, analitza’l i decidir quina intervenció es creu que s’ha de fer.
Finalment, la CAD es decideix per la flexibilització del període d’escolarització. Es a dir, per la incorporació de l’alumne el curs vinent, a un curs superior.
Citem a la mare per reunir-nos amb ella.
En la nostra opinió, la mare coneix el WISC i ja sap què passa, ja que coneixia algunes de les proves d’aquest. Possiblement ja li havia fet alguna prova diagnòstica algun psicòleg extern.
La CAD aconsellem que l’alumne segueixi a 1r amb ampliació del currículum de tal manera que treballes els continguts de 1r i 2n en un curs. I així el curs 2014-2015 cursarà 3r. Ens hem d’assegurar que aquesta mesura es la mes adequada, per al desenvolupament de l’equilibri personal i de socialització i es constati que, globalment, es tenen adquirits els objectius i continguts dels cursos que no es cursarà.
La mare vol que s’acceleri l’alumne de curs immediatament tot i que s’ha intentat convèncer de que esperant-nos al curs que ve, veurem com es va adaptant l’alumne i no serà un canvi tant dràstic com fent-ho a meitat de curs.
Finalment no aconseguim convèncer la mare.
Els seus pares estan divorciats així que hem citat al pare per dimarts vinent. Necessitem saber si també te el mateix parer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario